4." NIGHT"

Oczami Maxa 
Dlaczego Mia ciągle gada o Liamie,Liam to,Boże jak ja go kocham,nie mogę o nim zapomnieć,wkurza mnie to,ona chyba nie wie jak ja ją bardzo kocham,ona i tak tego nie zauważa,przez te dwa lata byłem ciągle przy niej,pocieszałem ją,śmiałem razem z nią,płakałem z chęcią walną bym ją i powiedział To ja jestem tym który Cię kocha ponad wszystko!Ale przecież nie powiem jej to wprost,przecież jest moją najlepszą przyjaciółką 
-Max co Ci jest!-zapytała Mila
-A nic tak sobie myślę!-dodałem 
-Pewnie myślisz o Mi!-powiedziała popijając herbatę 
-Nie no co ty!Myślę jak tu zapłacić za  czynsz! 
-Widzę,że coś do niej czujesz,przecież znam Cię nie od dziś a po za tym to widać!
-Nie,chcę jej o tym mówić,ona parzcież kocha Liama!
-Kto kocha Liama?-nagle po pokoju rozległ się damski głos,gdy się odwróciłem ujrzałem rozczochraną Mia która dopiero wstała nawet w tych kudła kach wyglądała ślicznie
-O czym tak rozmawiacie,chyba chodzi o mnie?-zapytała stawiając czajnik na gaz
-Rozmawialiśmy o tym dlaczego tak długo śpisz?-musiałem coś jej powiedzieć,żeby się nie domyśliła 
-A miałam wczoraj trudny dzień,jeszcze ta choroba mnie męczy-powiedziała łapiąc się za głowę 
-To do łóżka marsz- krzyknąłem głośno
-Nie ja nie mogę już leżeć chcę iść do pracy!
-Zwariowałaś, do łóżka idziemy-powiedziałem podnosząc ją z krzesła na ręce
-Głupi jesteś postaw mnie na nogi- krzyknęła bijąc mnie po plecach
-A tak po za tym dzisiaj gram w " NIGHT" o 20.00 będziecie?-zapytałem
-Oczywiście,że będziemy-powiedziała Milena
Oczami Danielle 
Boże ta szmata mnie denerwuje ciągle klei się do Liam,a przecież on jest mój,i tylko mój muszę go mieć przy sobie nawet jeśli miała bym iść po trupach,czy go kocham nie wiem,ale dla mnie najważniejsza jest kariera i dzięki niemu robię się coraz sławniejsza,muszę zabronić mu spotykania z tą Mia   
-Dan kochanie nie śpisz już!-usłyszałam nagle głos Liama,który nagle zaczął mnie całować po szyi
-Tak,muszę zaraz lecieć bo omówiłam się z Arianą- powiedziałam wstając z łóżka
 -Dobrze to idź-powiedział z kwaszoną miną 
Pół godziny później
-Ariana nie wiem co mam zrobić z ta Weasley?
-O ta suka ciągle się klei do Liama,a na dodatek kocha się w niej Max a on podoba się mnie!-powiedziała kuzynka
-Nie bój się kuzyneczko coś wymyślimy!Tak zrobimy,że jeszcze nas popamięta-dodałam popijając cappuccino
-Musimy coś wy myśleć-dodała
Nagle doszła do nas Alex
-Ej Ariana wiesz,że dzisiaj Max gra w clubie?-powiedziała blondynka
-Nie wiedziała!
-To co idziemy?-zapytała
-No pewnie,ze tak-dodała Wood
-A ja mam pomysł jak zemścić się na Mia-powiedziałam uśmiechając się
-No powiedz jak-powiedziały równocześnie
-Nie powiem wam,dowiedzcie się na imprezie!
_______________________________________________________________________________
Trochę krótki,ale wreszcie jest przepraszam za błędy !
 


Komentarze

  1. Nominowałyśmy Cię do Liebster Awards. Więcej informacji na naszym blogu -------> http://as-much-as-i-love-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały rozdział... <3 <3 Jeżeli byś chciała możesz wpaść do mnie... Skomentujesz, gdzie wyrazisz swoją opinię?Zapraszam.. :) ---------------> http://garsc-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty