2.Mamy nowych sąsiadów

Dzień później
                                                                   Oczami Liama
Obudziły mnie promienie słońca i od razu po głowie chodziła mi ona ta ruda dziewczyna o pięknych brązowych oczach,ciągle mam ją przed oczami,Danielle w tej minucie zniknęła ona na razie się tylko liczy,chcę żyć chwilę w rozkoszy i rozpamiętywać te dni kiedy byliśmy razem,powoli żałuje tego,że się z nią rozstałem,Peazer jest też piękną kobietą,ale chyba się nią tylko zauroczyłem,nie wiem,nie mam pojęcia co mam zrobić,nadal mam to zdjęcie jakie sobie zrobiliśmy przed pójściem na mój casting,tak bardzo żałuje,że ją zraniłem
-Stary,żyjesz!-usłyszałem nagle głos Andiego   
-Tak,wszystko ok
-Widzę,że Cię coś gnębi,powiedź o co chodzi-powiedział poklepując mnie po plecach 
-Nic,mi nie jest,tak tylko myślałem o tym wczorajszym spotkaniu-dodałem
-Aaaa,myślałeś o Mia
-Nie,no co ty
-Kłamiesz,wiem,że tak-powiedział pokazując na mnie palcem 
-No....
W tej minucie po domu rozległ się dzwonek do drzwi kiedy je otworzyłem ujrzałem w nich Danielle,która nagle rzuciła się na mnie
-Cześć kochanie,stęskniłeś się za mną bo ja za tobą bardzo 
-Tak,bardzo-powiedziałem na od czep
-O Andy nie wiedziałam,że tutaj jesteś-dodała z kwaszoną miną
Danielle,nie przepadała za moimi kumplami,szczególnie za Zaynem ona zawsze mówił co przychodzi mu na język,uważał od początku,że ona jest ze mną tylko dla sławy i pieniędzy,ja tak nie uważałem
-Co dzisiaj robimy-dodał Andy
-Ja idę z Arianą i Alex na zakupy więc nie mam za dużo czasu-powiedziała
-Acha Liam pożycz troszeczkę pieniędzy-powiedziała wysuwając dłoń
-No dobrze,proszę
-Dziękuje,to ja lecę-powiedziała całując mnie w policzek
Kiedy drzwi zamknęły się Andy krzyknął do mnie
-Co ty głupi jesteś,dawać jej pieniądze na ciuszki,powaliło Cię stary,ona Cie z kasy obskubie 
-Co ty gadasz Dan taka nie jest,a tak w ogóle to się od niej odwal,zazdrosny jesteś,że mam dziewczynę a ty nie!
-Wolę nie mieć dziewczyny niż mieć taką szuje jak ona!-dodał wykrzykując to
-Wiesz co najlepiej będzie jak stąd wyjedziesz!
-Super pomysł,zrobię to z wielką przyjemnością-jak powiedział tak zrobił
Przez to co powiedziałem czułem się okropnie,ale moja męska duma nie pozwalała mi,zadzwonić do mojego dobrego przyjaciela,wieczorem czekała na mnie niesamowita niespodzianka ktoś głośno się do mnie dobijał kiedy otworzyłem drzwi ujrzałem w nich 4 chłopaków,byli to Zayn,Louis,Harry i Naill
                                                                   Oczami Mia 
Boże w końcu zobaczyłam Liama po 2 latach,to dziwne uczucie spotkać tą osobę która Cię zostawiła,ale przy najmniej wie jak teraz wyglądam
-Mia,idziemy na te zakupy-dodała Mila
-Dobra to chodźmy
-Patrz Mia,mamy nowych sąsiadów,ktoś się wprowadził
-Mam nadzieje,że jakieś fajne dupeczki-zaśmiałam się
-Ja też!
Kiedy doszłyśmy do centrum handlowego,postanowiłyśmy iść do naszego ulubionego sklepu "Top Shop",oczywiście kogo tam spotkałyśmy,Ariane i Alex i tą szmatę Danielle
-Ooo kogo ja tu widzę Weasley i Oleynik-powiedziała pogardliwym głosem Cook
-Co tam u was puste laleczki-krzyknęła Ukrainka
-Tylko nie puste!
-Taa jasne,widzę,że macie nową koleżankę w klanie-zaśmiał się patrząc na mulatkę
-Wypraszam sobie,nie jestem pusta,na pewno mądrzejsza od ciebie-dodała
-Dobra Mila idziemy stąd-powiedziałam wyprowadzając ją do wyjścia
- Po co się z nimi kłóciłaś!
-Bo one mnie denerwują,musiałam to zrobić!
-Boże dziewczyno ja to z tobą mam przeboje,najlepiej chodźmy do domu!
Parę godzin później
-Boże,ale tam jest hałas!-krzyknęłam z nerwów
-Ludzie jutro muszą wstać do pracy!-krzyknął Max
-Może najlepiej pójdziemy tam ich uspokoić-dodała Mila
-To będzie najlepszy pomysł
Całą trójka udaliśmy się do sąsiadującego domu,chcieliśmy aby trochę się uspokoili bo było dawno po ciszy nocnej,kiedy zapukaliśmy do drzwi otworzył nam je...

______________________________________________________________________________________________
Trochę krótki,ale nie mogłam nic wymyślić.Trochę jest dużo dialogów a obiecałam Twinkleineye,że będzie ich mniej przepraszam tak wyszło ;D 







Komentarze

  1. Pojawił się rozdział nowy u mnie na blogu :)
    http://timeforustobecomeone.blogspot.com/2012/10/o9-when-you-leave-u-walk-like-thieve-by.html

    (przepraszam za spam)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na 14 rozdział, koniecznie przeczytaj notkę pod rozdziałem : http://without-you-baby.blogspot.com/
    Czekam na twoją opinię ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy rozdział pojawił się u mnie na blogu!
    http://timeforustobecomeone.blogspot.com/2012/10/1o-love-is-more-than-just-your-name.html

    Z góry przepraszam za spam :) xx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty