11.Jeden krok do niej

Oczami Maxa
Idę do Liama muszę mu powiedzieć,aby walczył o Mia,kiedy wyszedłem z baru ujrzałem kłócąca się parę nagle napakowany gościu uderzył dziewczynę,nie mogłem się na to bezinteresownie patrzeć,podbiegłem do nich i uderzyłem go z całej siły w twarz,odrzuciło go,kiedy się otrzepał wstał i oddał mi mocno w twarz poczułem w tedy jak czerwona maź spływa mi po twarzy,na szczęście ktoś zawiadomił policję i zabrali łysego pakera,nagle przede mną ujawniła się piękna twarz pewnej brunetki,myślałem,że to anioł pojawił się przede mną nie to nie anioł,nagle odeszła z policjantami a mnie zabrała karetka na prześwietlenie,Boże nawet nie znam jej imienia,jaki ze mnie głupiec jak nie mogłem się jej zapytać jak ma na imię,mam nadzieje ze jeszcze ją kiedyś spotkam!
W domu chłopców(3 os.)
-Ej chłopaki!-krzyknął Louis
-Co takiego-krzyknęli chórkiem
-Dostałem sms od Paula,że za dwa dni mamy koncert i wywiad u Ellen Smith w Nowym Yorku 
-Co to super!-wykrzyknęli
Nagle do mieszkania weszli Liam i Danielle
-Co się tak cieszycie?-zapytał Liam
-Jedziemy za dwa dni do Nowego Yorku!-powiedział Niall
-To świetnie!-dodał szatyn
-Cieszysz się Liam?-zapytał Zayn
-Tak bardzo-powiedział jakby na odczep
-Jak jedziecie do NY to ja jadę z wami!-wtrącił nagle ta szuja Danielle
-Ale nikt Cię tam nie chcę-powiedział nagle Zayn który nienawidził Peazer 
-Co jak nikt chłopcy mnie przecież uwielbiają a mój Liam to oda za mnie wszystko i za mojego maluszka!-powiedziała jak jakaś cnotka nie wy dymka
-Tak właśnie jest!-dodał
-Wiesz co Liam ja pójdę na jakieś zakupki z Alex i Arianą,a jeszcze dasz mi jakieś pieniążki-powiedziała i wyciągnęła rękę jak żebrak
-Proszę masz!
Kiedy ona wyszła chłopcy rzucili się na szatyna krzycząc do niego takie słowa
"Dlaczego dajesz jej te pieniądze","Przecież ona cię wykorzystuje" "Jesteś debilem,że dajesz jej te pieniądze"
Miał dość tych komentarzy,udał się do swojego pokoju który dzieli  z Malikiem,z Zaynem byli jak bracia byli najbliżej siebie,kiedy wszedł do szarego pokoju położył się na łóżko za uwarzył na półce telefon Zayna chciał po prostu pooglądać foty przyjaciela,niechcący nacisnął na ostanie połączenia jakie było jego zdziwienie kiedy zauważył tam kontakt pod nazwą"Mia Wesley" nie mógł w to uwierzyć,że jego przyjaciel nie powiedział mu,że ma numer do Mia,nagle do pokoju wszedł Zayn
-Ej co ty grzebiesz mi w komórce?-powiedział brunet
-Dlaczego mi nie powiedziałeś,że masz numer do Mia?-krzyknął wkurzony Liam
-Nie mogłem !!
-To powiedz skąd go masz?
-Nie powiem ci!
-Wiesz co i ty się nazwawszy przyjacielem,do dupy z takim kumplem!-krzyknął mu to i trzasnął drzwiami
2 dni później
Zayn z Liamem dalej się do siebie nie odzywają nawet w Nowym Yorku w tym pięknym mieście,gdzie wszyscy ludzie ożywiają,kiedy dojechali do studia zaśpiewali piosenkę udali się na rozmowę z prezenterką
padały rożne pytania"Jakieś plany na nową płytę","Kochacie swoje fanki","Jak idzie wam w waszych związkach" aż nagle doszło do tego najtrudniejszego pytania "Czy jest taka rzecz lub osoby którą dalej kochają"
Zayn odpowiedział,że mama,Niall że jedzenie,Harry że perkusje którą dostał od mamy na 15-ste urodziny,Louis chomika który nazywał się Troy którego utopił w wannie kiedy się kąpała,Liam siedział jak zawieszony komputer nie wiedząc co ma odpowiedzieć
-A ty Liam masz kogoś takiego,lub coś takiego kogo lub co nadal kochasz?!-zapytała Smith
-Hhhmm jest taka osoba jest to jedna dziewczyna!
-No to powiedz nam kim ona jest ??
-To moja babcia kocham ją bardzo!-powiedział to jakby bał się powiedzieć,że chodzi to o Mia,w tej sekundzie i minucie czuł się jak tchórz kiedy nagranie się skończyło uciekł do swojej garderoby,za nim pobiegł jedynie Zayn
-Liam wiem,że nie chcesz ze mną gadać,ale proszę Cię otwórz mi te cholerne drzwi-krzyknął Malik waląc w drzwi
-Co chcesz od mnie!
-Musisz gdzieś ze mną pójść!-kiedy to powiedział drzwi od garderoby natychmiast się otworzyły
-Gdzie chcesz mnie zabrać!?-zapytał
-To niespodzianka więc proszę ubieraj się!  
-No dobra skoro nalegasz!
___________________________________________________________________________
Jak myślicie gdzie Zayn zabierze naszego drogiego Liama, trochę napisany na spontan,ale w końcu raz się żyje i jeszcze nazwisko pani Ellen jest wymyślone!;)
ROZDZIAŁ DEDYKUJE 

@IsReallll





  

Komentarze

  1. Ja wiem gdzie go zabierze!raczej chyba wiem;) hahaha A Danielle wypad z życia Liam'a , ktoś inny musi je zastąpić, a ta dziewczyna , którą spotkał Max uu zakochał się ;) Już gdzieś widziałam ten pomysł ;) hahaha nasza rozmowa na TT *.* Dzięki za dedyk, i mam nadzieję ,że Max pozna tego anioła jak on stwierdził i może wyniknie z tego jakiś romansik. A co do Zayn'a i Liam'a niech się pogodzą bez jaj oni są jak bracia a się kłócą chociaz w rodzenstwie też są kłótnie no ale mam nadzieję ,że Malik wie gdzie go prowadzi! I mam nadzieję ,że do niej ;) W końcu Liam ją kocha a ona go ! Kurde jaka ta miłość nie sprawiedliwa jest w twym pięknym blogu ;) Hahaha A co do Danielle, wredna ona jest chociaż na prawdę w realu taka nie jest ale w twoim blogu to taka naciągara na kasę ,że szok ;) Hahaha kurde ale ci się rozpisałam, jakiś dziwny jest ten komentarz , który nie jest jakoś ładnie złożyony ;) Pozostaje mi czekam na kolejny <3 ;) Życzę weny <3 Szybko dodaj kolejny ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Za każdym razem dodajesz bardzo ciekawe wątki <3 kocham ;*
    @lottietommoPL
    Zapraszam na mój nowy blog, który prowadzę razem z @SummerBreeKate: summer-and-jasmine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział bardzo mi się podoba ! Jest świetny,wspaniale piszesz <333
    Czekam na CD, weny :)
    Zapraszam też do mnie:
    http://inlovewith1dstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny. obstawiam ze zayn zabierze li do mia. zycze weny i zapraszam do mnie http://love-friendship-hatred.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłam tu przez przypadek i będę wpadać częściej!
    Świetny rozdział. ♥

    Przy okazji zapraszam do siebie.
    http://just-love-me-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Git majonez :D Hahahah Zayn to mistrz ciętej riposty xdd
    Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo ;))
    http://i-love-you-vampire.blogspot.com/
    Wpadnij ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahah, cały czas śmieję się z Zayn'a, hahahah! :D
    Ten rozdział jest fenomenalny, ale to nic nowego... ♥
    Czasem chciałabym napisać coś innego niż zwykłe "super rozdział" czy coś tego typu, ale po prostu nie wiem co...
    Wszystko co piszesz jest po prostu genialne i w ten właśnie sposób wyrażam swoje zdanie!
    Aww, dobra, kończę ten beznadziejny komentarz... Przepraszam. :(
    Pozdrawiam Cię cieplutko i w dalszym ciągu życzę weny! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo komentarz bardzo miły!:)

      Usuń
    2. Zapraszam również do mnie na nowy rozdział na:
      marrymeharrystyles.blogspot.com/ :)
      No i wciąż czekam na kolejny rozdział u Ciebie... ♥

      Usuń
  8. :D Zayn rozwalił system xD kocham to opowiadanie <3
    zapraszam --->
    http://opwiadania1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadal wierzę w to , że ułozy się tak że Liam będzie z Mia! *.*
    Musi tak byc ;pp
    Sądzę , że Zayn zaprowadzi go właśnie do niej :)
    Czekam na nastepny :)
    - - - - - - - -
    http://truefriendshipandmaybelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowalam cie do Libster Award. Wiecej u mnie: moje-opowiadanie-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty