12.Bóg powiedział że samobójcy nie mają wstępu do nieba

Oczami Maxa
Kiedy wyszedłem ze szpitalach po badaniach,ciągle myślałem o tej pięknej brunetce chyba się zakochałem,albo to tylko zauroczenie ile bym dał, żeby ją jeszcze raz spotkać,nagle usłyszałem dzwonek mojego telefonu który wyrwał mnie z moich marzeń,był to mój szef który kazał mi szybko przyjść do lokalu chciał nam przedstawić nową menadżerkę,którą będzie jego córka Jezu pewnie rozpieszczona gówniara która powiedziała tatusiowi że chcę porządzić trochę nami a jak jej się znudzi to zrezygnuje z posady.Kiedy doszedłem na miejsce wszyscy już tam byli Michele kucharz który pochodził z Francji,tak na prawdę miał na imię Justin mówił,że to imię nie jest godne kucharza według mnie było lepsze od jego przezwiska,ale jak kto woli,Kate i Be kelnerki oraz Cuba,Simon barmani za niedługo do wnętrza wszedł pan Devon i jego córka jakie było moje zdziwieni kiedy ją ujrzałem,była to ta piękna dziewczyna nie sądziłem,że kiedykolwiek ją ujrzę a teraz ona będzie mną rządzić  
-Drodzy moi to jest wasza nowa menadżerka,przedstawiam wam moja córkę Charlotte!-powiedział szef
-Witam wszystkich!-powiedziała swoim anielskim głosem
Nagle zaczęła do wszystkich podchodzić i się przedstawiać kiedy podeszła do mnie wyciągnęła do mnie rękę ja chciałem odwzajemnić jej intencje tylko moja ręka zaczęła się trząść 
-Czegoś się boisz?Chyba nie mnie?-zapytała
-Nie nie boję się ciebie!
-Czy ja Cię gdzieś nie widziała?Jezu przecież to ty mnie dzisiaj obroniłeś!!
-Nie da się ukryć!!-odpowiedziałem
-Dziękuje Ci bardzo !!!

Oczami Danielle
Szukałam Liama po całym studiu i nie mogłam go znaleźć,nie wiedziałam dokąd pojechał postanowiłam zapytać się Louisa gdzie się udał,niestety on niczego nie wiedział nagle zadzwonił do mnie telefon dzwonił do mnie nieznany nadawca kiedy odebrałam go usłyszałam w nim te słowa
-Cześć suczko jak się masz!-powiedział kobiecy głos
-Kim jesteś i skąd masz mój numer?-zapytałam
-Mam go skąd mam i co Cię to !!
-Odwal się od mnie!-powiedziałam
-Morda szmato wiem,że zdradziłaś Liama i dziecko nie jest twoje jesteś zwykłą dziwką i dupodajką!-krzyczała mi w słuchawkę
-Tak to kogo niby jest?
-Nie jakiego Marka Pottera tancerza z X-Factor mam zdjęcia jak się całowaliście i tego się nie wyprzesz szmatko,spodziewaj się więcej moich telefonu,buźka słoneczko!-powiedziała irytującym głosem
-Odczep się od mnie!!

Tego samego wieczoru (3 os)
Mia siedziała w kącie pokoju na fotelu wpatrywała się w okno i myślała o swoim życiu przypomniało się jej też ta straszna chwila kiedy chciała popełnić samobójstwo,nie wyszło jej w tedy chciała przedawkować tabletki na szczęście jej się nie udało znalazła ją w tedy Madison,chciała zabić się w toalecie,dlaczego wybrała takie miejsce do śmierci,dlaczego chciała się w ogóle zabić w tak młodym weku miał w tedy 17 lat myślała może,że będzie miała tam na górze spokój,ale przecież sam Bóg powiedział że samobójcy nie mają wstępu do nieba,była by to dla niej największa kara,nie spotkała by się ze swoimi bliskimi już nigdy,kiedy Mad ją znalazła natychmiast zadzwoniła na pogotowie,tam zrobili jej płukanie żołądka,co nie należało do przyjemnych rzeczy na tym świecie,starsza Weasley cieszyła się z tego,że Mia przeżyła,kiedy Mia wyszła z tego transu,usłyszała dźwięk otwierających się drzwi to kogo w nich ujrzała doprowadziło do łez

Oczami Maxa
Jestem już po pracy a w głowie ciągle ona,jej imię tak słodko brzmi jak delikatna szarlotka,chciałem wiedzieć  niej wszystko postanowiłem więc znaleźć ją na Twitterze wpisałem Charlotte Devon nie znalazłem jej,może jej nie ma,ale przypomniałem sobie jak jej ojciec mówił do niej Lottie,wiec w wyszukiwarce napisałem Lottie Devon i była,ujrzałem tam takiego tweeta o treści takiej 


miałem nadzieje,ze chodzi to o mnie,ale skąd mogłem wiedzieć Cuba i Simon też byli niczego sobie,ale miałem nadzieję,ze to chodzi o mnie!
____________________________________________________________________________
I pojawił się nowy rozdział mamy nową bohaterkę imię wybrane na cześć tego konta

@lottietommoPL

teraz rozdziały będą pojawiały się częściej ponieważ mam ferie,sorki,że tak długo musieliście czekać,nadrobię to wszystko w kolejnym rozdziale będzie niespodzianka jak myślicie kto doprowadził do łez naszego rudzielca !!!


Komentarze

  1. boskie dawaj szybko następny rozdział ;P
    P.S. nowy rozdział u mnie http://love-friendship-hatred.blogspot.com/ <-- sorry za spam =]

    OdpowiedzUsuń
  2. boski rozdział ! chcę więcej ! ;) ciekawe kto dzwonił do Danielle, tego jestem ciekawa;) Czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny jak zawsze nie mogę co innego pisac bo brak słów kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  4. milo sie czyta, bede czesto zagladac.. :) a ogolnie, to swietny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jesli blog Ci sie spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, jestem bardzo ciekawa co bd w następnym rozdziale! ♥
    Kto dzwonił do Dan? Nie no nie mów, bo to wszystko zepsuje ; )
    @freehugshoney

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego dowiesz się w następnych rozdziałach ;)

      Usuń
  6. Zostałaś nominowana do libster award :D
    Więcej informacji u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Bardzo serdecznie chciałam Cię zaprosić na nowy rozdział na moim blogu.

    http://pro-publico-bono-pl.blogspot.com/2013/01/rozdzia-5.html

    Mam nadzieję, że zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Będę wdzięczna. To naprawdę daje motywację do pisania dalszych części bloga :)

    Przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko! Niesamowity, fantastyczny i genialny rozdział. Moim zdaniem masz bardzo duży potencjał do pisania opowiadań.

    _____________
    I jeżeli będziesz miała chwilę mogłabyś przeczytać i wyrazić opinię na temat bloga: http://wait-it-is-never-too-late.blogspot.com/ (prowadzę go z przyjaciółką), ponieważ chcemy wiedzieć czy warto go prowadzić, gdyż zorientowałyśmy się, że blogi o codzienności, nie są aż tak lubiane jak te o 1D i chcemy się dowiedzieć czy warto go prowadzić.
    Przepraszam jeżeli sprawi Ci to kłopot.
    Pozdrawaim, xx.
    Sian.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty