9.Klinika

Oczami Mia
Kiedy doleciałam na miejsce od razu  poczułam w brzuchu wielki ból brzucha nie było t z głodu tylko ze strachu,strach był spowodowany tym czy poradzę sobie z tym wszystkie,nie będzie przy mnie moje siostry i przyjaciół którzy mnie wspierali będę sama z tym wszystkim.
Nagle usłyszałam jakiś obcy damski głos była to pielęgniarka
-Państwo na leczenie?-zapytała
-Tak siostra będzie się tutaj leczyć-powiedziała Mad
-Pani ma nazwisko?-zapytała
-Weasley!!-powiedziała
-O mamy tutaj lekarkę panią Victorię Weasley,może jakaś rodzina!?
-Nie to chyba zbieżność nazwisk!!
-Dobrze to zaprowadzimy panią do sali numer 14,będzie pani dzieliła z Sue Lovato!
Pielęgniarka zaprowadziła mnie i moją siostrę do sali numer 14,kiedy do niej weszłyśmy nikogo w niej nie było,kiedy mulatka wyszła zostałam sama z siostrą
-Mała trzymaj się muszę jeszcze dzisiaj wracać do Anglii,odwiedzę Cię jak najszybciej będę mogła,kocham Cię i trzymaj się!!
-Ja ciebie też kocham siostrzyczko!!-powiedziałyśmy to sobie sobie i przytuliłyśmy się,nagle drzwi uchyliły się a w nich ujrzałam jedną z pielęgniarek wiozącą na wózku śliczną brunetkę!
-Do zobaczenia siostrzyczko dzwoń,kiedy będziesz chciała!-powiedziała Madison i znikła za drzwiami
-To twoja siostra?-usłyszałam głos dziewczęcy
-Tak,moja ukochana siostra!
-Ty przynajmniej masz kogoś kto Cie wspiera,moja rodzina odwiedza mnie raz a kiedy?-powiedziała ze smutkiem na twarzy
-Dlaczego?

Ponieważ obwiniają mnie za śmierć mojego brat-powiedziała i buchał płaczem
Gdybym mogła ją przytulić,ale nie mogłam z powodu mojej nogi nie mogłam wstawać z łóżka!
-Co takiego się stało?
-Jechaliśmy samochodem ja prowadziłam to auto wpadłam w poślizg i uderzyłam w drzewo on zginął a ja zostałam sparaliżowana!!
-Boże to straszne,złe za co oni Cię obwiniają,każdemu mogło się to zdarzyć,moja mama podobnie zginęła,ale wiem,ze kiedyś ja spotkam!!
-Tylko ty mnie rozumiesz,a tobie jak to się stało??
-Wbiegłam pod samochód,to przez taką panienkę taka szmata,to wszystko przez nią!
-O masakra!
-Ale ja tak wcale najgorzej nie mam,ja widzę ty masz gorzej!
-Ważne,że przynajmniej żyję!
Nagle do pokoju weszła średniego wzrostu blondynka o niebieskich oczach
-Dzień dobry Sue,widzę,ze masz nową sąsiadkę!Cześć mam na imię Rose jestem wolontariuszką!
-A tak w ogóle dziewczyny jestem Mia Wesley!
-Piękne imię- dodały 
-A to ty jesteś siostrą Rona Wesleya,pomyliłaś kierunki Hogwart jest w inną stronę-dodała Sue
-Haha bardzo śmieszne-dodałam
-Dobra dziewczyny koniec pogaduszek zabieram was na rehabilitacje!!
Kiedy wróciłam z ćwiczeń postanowiłam zadzwonić do Meg,kiedy odebrała usłyszałam jak mówi do niej jakiś chłopak,kto to mógł być?
Nagle zauważyłam ja Sue,wyciągał plakat z Niallem i jakieś zdjęcie i zaczęła się w niego wpatrywać a następnie go pocałowała,troszeczkę to dziwnie wyglądało!
-Co ty robisz?-zapytałam
-Bardzo go lubię!
-Chyba kochasz!!
-No uwielbiam go!!Spotkałam go raz przed wypadkiem i zrobiłam sobie z nim zdjęcie!
-Ja go widziałam parę razy!!!
-Co na prawdę,gdzie jak to się stało?
-Jest moim sąsiadem!!
-Co Boże ile ja bym dała,żeby być na twoim miejscu!!
-A tam gadasz nie chciałabyś być!!
-Są strasznymi sąsiadami hałasują i w ogóle takie!!!

-A tam przeżyła bym!!
Nagle usłyszałam dzwonek mojego telefonu,kiedy ujrzałam na niego wyświetlił się nieznany numer!Kto to może być!!
_____________________________________________________________________________
Krótki,ale jest według was kto zadzwonił do Mia!!!Trochę na spotana pisany!!

Komentarze

  1. Generalnie mnóstwo ale to mnóstwo błędów jak piszesz błagam Cię sprawdzaj poprawność bo, aż się czytać odechciewa a na końcu "może" przez "rz" ? poprawiaj błędy i czytaj parę razy przed publikacją. Al generalnie jest fajny rozdział www.diall-love-4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko,trochę się źle czuje bo chora jestem pisałam go trochę szybko!!

      Usuń
  2. Myślę że to Max dzwonił :D świetny!
    @lottietommoPL

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne <3 myślę, że to Max albo Liaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny rozdział i zgadzam sie z poprzednimi komentarzami że to Max albo Liam ale Max :D

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz będą we dwie siedziały i się jarały chłopakami hah ;p
    weny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny rozdział .;D Czekam na next'a .Pozdrawiam i życzę weny .
    +Nowy rozdział u nas .;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również czekam na następny rozdział i serdecznie zapraszam na: http://you-love-me-and-i-love-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam wszystkie rozdziały i zostaję ! ;) ten blog jest świetny, mam nadzieję ,że Mia będzie mogła chodzić oraz może będzie z Liam'em albo Max'em ;) Czekam na nowy ;**
    Zapraszam do mnie jeśli znajdziesz czas <3 http://onedirectionismypassion.blogspot.com/ http://imaginy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie zapraszam na nowy rozdział na moim blogu! xx

    http://pro-publico-bono-pl.blogspot.com/2013/01/rozdzia-4.html

    Mam nadzieję, że zostawisz po sobie ślad w formie komentarza :)

    Przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie twojego bloga, jest swietny :D ale poco tyle wykrzyknikow? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu ten blog jest taki stary :(
      Na szczęście już poprawiłam się w pisaniu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty