5.Dramat

Czas trwania imprezy
-Dzięki Max,że zaprosiłeś nas na tą imprezę!-powiedziała Mila
-Nie ma za co powinniście się wyluzować-dodał przystojny szatyn
-Jak się bawisz Mia?-powiedział chłopak
- Coś mówiłeś?-dodałam zamyślona
-Pytałem się jak się bawisz?
-A w porządku,wszystko jest ok!Wiecie co pójdę się czegoś napić,dobrze!-jak powiedziałam tak uczyniłam 
Przy barze był lekkie zamieszanie słyszałam tylko śmiechy ludzi i wzrok pogardy w moją stronę,kiedy tłok się zmniejszył usiadłam przy barze i poprosiłam o Blue Ocean nagle kelner powiedział do mnie
-O to pani!
-Co ja!-zapytałam i dziwnie na niego spojrzałam
-To pani jest plotką dnia!
-Co jaką plotką wytłumaczysz mi to!-krzyknęłam
-Zobacz sobie to dziewczyno
tu ma być funt ( £) 

-Co to ma być!-krzyknęłam
-Nie dziwie się,że ludzie się tak na ciebie krzywo patrzą-dodał
-Co za świnia to zrobiła!Boże kto mnie tak nienawidzi!
Nagle ze sceny było słychać piątkę chłopców którzy kończyli swoją najnowszą piosenkę! Nagle obróciłam się i zobaczyłam na niej jedną dziewczyną z burzą loków na głowie która wyrwała mikrofon jednemu szatynowi
-Cześć ludzie! Witam jak się bawicie jak wiedzcie mamy na tej imprezie jedną panią która oferuje panną swoje towarzystwo za jedyne 50 £ kto się pisze-nagle na sali usłyszałam śmiechy!
-Jak chcecie z tego skorzystać ta pani siedzi przy barze chyba już barman skorzystał z jej usług!-powiedziała i buchnęła śmiechem 
Wszyscy nagle obrócili się w moją stronę i zaczęli się śmiać nie wytrzymałam tego i uciekłam stamtąd,pobiegłam gdzieś słyszałam jak mnie ktoś woła,ale biegłam dalej,nagle poczułam gwałtowny bul brzucha i jasne światło przed oczami!Kiedy się obudziłam zobaczyłam obok siebie Maxa,Mile i Madison moją siostrę która od pół roku studiuje prawo w Londynie
-Co się stało,co ja tu robię,aaa moja noga jak boli!-powiedziałam to łapiąc się za nią
-Uważaj siostrzyczko,czy tobie zawsze coś musi się stać jak mnie tu nie ma!-powiedziała Mad z kwaszoną miną
-A co się do cholery stało!
-Uderzył w ciebie samochód,świadkowie mówią,ze wbiegłaś mu prosto pod koła na szczęście nic takiego poważnego się nie stało!-powiedział Max
-Pamiętam tylko jak wszyscy śmiali się ze mnie i uciekłam i ktoś za mną biegł,ale nie wiem kto to był,kiedy się odwróciłam poczułam wielki ból a później wielka pustka!A może wy wiecie kto za mną biegł w tedy!?
-Ja wiem-powiedziała Ukrainka 
-To kto to był!?-zapytałam
-Był to Liam!-kiedy to powiedziała to sali weszła pielęgniarka
-Przepraszam,ale pacjentka powinna odpocząć 
-Dobra siostra my lecimy będziemy jutro!Pa wyśpi się-powiedziała i pocałowała mnie w czoło 
Jezu to naprawdę Liam mnie wołał,pewnie wkurzył się na Danielle,mnie zresztą też wkurzyła przez tą sukę muszę teraz siedzieć tutaj!
 Parę minut wcześniej rozmowa Madison i przyjaciół z Lekarzem
-Przepraszam czy pani jest rodziną pani Weasley!-powiedział siwy mężczyzna
-Tak jestem jej siostrą!
-Nie wiem jak to powiedzieć,ale pani siostra może mieć problemy z chodzeniem!
-Co pan do mnie mówi,powiedzieliście,że wszystko jest w porządku a teraz pan mówi mi takie coś!
-Jest potrzebna natychmiastowa rehabilitacja,ale ostrzegam jest bardzo kosztowna!
-Ile! 
-50 tys.£ -powiedział doktor
-Jezu nie mam tylu pieniędzy!
-Jest to potrzebne bardzo szybko ponieważ dziewczyna ma niesprawną tylko jedną nogę i musimy szybko działać jak nie zrobimy tego szybko to może być ona niesprawna do końca życia!
-Ile mamy dni?!-powiedział Max
-3,4 dni najdłużej to tydzień !-dodał doktor
-Dobrze zdobędziemy te pieniądze-dodał Simons 
____________________________________________________________________________
Rozdział skończony,sorki za błędy trochę dramatycznie ale tak ma być!


 
 



Komentarze

  1. Łooo, Martyno! ♥
    Świetnie piszesz, a twoje opowiadanie jest bardzo... Intrygujące i zaciekawiające! Już nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów! Mam nadzieję, że długo nie będę musiała czekać! :3
    Mocno ściskam i pozdrawiam! ♥
    marrymeharrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Oczywiście postaram się jak najszybciej napisać rozdział!!

      Usuń
  2. genialne :)
    świetnie piszesz czekam na nexta :)
    mam nadzieję że jeszcze nie raz wpadniesz :)
    i już dodaję do obserwowanych xx
    http://opwiadania1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. jesteś super. ! nie przepraszaj bo właśnie to że coś się dzieje wprowadza nas w taki jakiś inny nastrój który sprawia że chcemy czytać dalej .<3 czekam na nexta. zostałaś też nominowana do Liebster Awards . więcej info na moim blogu : http://cause-you-have-got-that-one-thing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie!!Rozdział postaram napisać jutro !!

      Usuń
  4. Genialnie ,piszesz .;** .Mam nadzieje ,że szybko dodasz kolejny rozdział .;3 Pozdrawiam .;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog <3 http://princessmia14.blogspot.com/ mogę liczyć na komentarz? <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne! To jest pierwszy blog, który czytam, w którym głównym bohaterem jest Liam. Zwykle nie odgrywał wielkiej roli, a teraz praktycznie cała akcja kręci się wokół Niego. Masz świetne pomysły nie zmarnuj ich! A jak Liam za Nią pobiegł to było takie słodkie awww.

    http://bo-takie-jest-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty